مخزن فایبر گلاس پیش ساخته چه مزیت هایی نصبت به مخازن بتنی دارد

نصب کردن این سازه ها در محل مورد نظر به نسبت ساختن مدل های معمولی ، به زمان خیلی کمتری احتیاج دارد.

اگر مدت زمان نصب موضوع مهمی در انتخاب نوع مخزن است ، می توانید به راحتی از این نوع سازه ها استفاده کنید. زمانی که برای نصب کردن مخزن فایبر گلاس صرف می شود از مدل های معمولی به اندازه قابل توجهی کمتر است. مثلا اگر مخزن های معمولی به زمان های چند ماهه احتیاج دارند ، درحالی که ساختن مخزن فایبر گلاس استاندارد و بسیار زیبا که دیگر نیازی به پوشاندن سطح بیرونی با سنگ ، سرامیک برای زیبایی نخواهد داشت ، حداکثر یک هفته به طول خواهد انجامید.

علاوه بر این که نوع فایبرگلاس این سازه ها دارای مقاومت خوب و در نتیجه طول عمر بالایی می باشند، هزینه ای هم که برای نگهداری و تعمیرات شان صرف می شود مناسب است و در مجموع انتخاب آن ها مقرون به صرفه می باشد. حتی اگر به صورت روزانه هم از این سازه ها استفاده کنید نگران ترک برداشتن آن ها و یا از بین رفتن و آسیب دیدن شان نخواهید بود.

این سازه ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و در هر جایی که مورد استفاده قرار گیرند توجه ها را به خود جلب می کنند. زیبایی عنصر مهمی در ساختمان های امروزی به شمار می آید.

مخزن های فایبر گلاس با سیستم های آب شور و اسیدی سازگاری دارند و در نتیجه می توان از آن ها استفاده های زیادی کرد که همین موضوع آن ها را به مخزن هایی پر طرفدار تبدیل کرده است.

نمونه های فایبر گلاس محصول مورد نظر این قابلیت را دارند که در هر مکانی نصب شوند لذا کاربرد های بیشتری نسبت به مخزن های فلزی یا بتنی دارند.

استفاده از فایبرگلاس جهت ذخیره آب آشامیدنی به جای مخازن بتنی و یا فلزی موجب می شود که مخزن آب بندی شود زیرا فایبر گلاس عایق خیلی خوبی می باشد.

معایب مخزن فایبرگلاس

در فرآیند ساخت این سازه ها محدودیت هایی در مورد ابعاد و شکل ها و مدل های مختلف وجود دارد ، لذا برای این منظور دست مان باز نیست و نمی توانیم آن را به صورت دفنی اجرا و پیاده کنیم و اگر نیاز به دفن و یا نصب مخزن فایبرگلاس داخل زمین باشد حتما باید از سازه های نگهبان برای این کار استفاده شود ، پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما از کارشناسان این امر در گروه صنعتی ناب زیست کسب اطلاعات بفرمایید

کلام آخر

این وبسایت با ارایه مطالب تخصصی در زمینه طراحی ، ساخت و تعویض انواع مخزان ، یکی از مراجع مفید در حیطه صنعت آب و فاضلای و صنعت ساختمان سازی است. این مطالب با گرفتن مشاوره از کارشناسان خبره و بر اساس متد های روز دنیا تهیه شده است. برای ایجاد هر گونه تغییر در مخزن خود پیش از هر کاری به وبسایت ما سری بزنید چرا که در این جا مطالب متناسب با سلایق مختلف افراد ارایه شده است. همچنین با مراجعه به وبسایت گروه صنعتی ناب زیست به نشانی www.naabzist.com   می توانید از سایر محصولات این شرکت مانند انواع مخازن ذخیره آب ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک فایبر گلاس ، لوله های جی آر پی ، لوله های دو جداره فاضلابی ، لوله های پلی اتیلن ، منحول پلی اتیلن ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، سیستم های تصفیه آب ، سختی گیر فلزی ، سختی گیر اف آر پی ، فیلتر شنی ، سیستم های آب شیرین کن خانگی و صنعتی ، ازون ژنراتور ، تجهیزات آشپزخاه صنعتی ، سیستم های تصفیه هوا ، اکسیژن ساز ، ساخت و تولید انواع دریچه های فاضلاب  ، چدنی ، کامپوزیتی و پلی اتیلن و همچنین موارد دیگر نیز دیدن نمایید و از اطلاعات این این هلدینگ صنعتی قدرت مند بهره مند شوید